Wednesday, 6 April 2011

Doakan Kejayaan Siti Surina Semester Ini.

Salam all.. 

this is my final year, my final semester. and i really deeply badly want to get dean list. or at least i pass all the subjects. pray for me pleaseeeee....

or you guys can simply read this. 

YA ALLAH, PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN SURINA DAN BERILAH KETENANGAN KEPADANYA SUPAYA DAPAT MENJAWAB SOALAN-SOALAN YANG DIBERIKAN DENGAN BAIK. SEMOGA SURINA BERJAYA DUNIA AKHIRAT. AMIN.
owh .. terima kasih kawan-kawan sebab doakan saya. *terharu.

ketahuilah bahawa doa-doa kalian amatlah ku hargai. terima kasih. terima kasih. doakan untuk kawan-kawan saya juga sebab kami nak berjaya sama-sama. nak naik pentas ambil scroll dengan bangga. dapat banggakan mak abah. dapat duit 3k dari company mak. erk! *tu sekadar motivation. 

mak abah: ampunkan segala dosa-dosa kita , salah silap kita tau.. tauu... nak restu!! 

my family: tolong beri kata-kata semangat padaku tiap-tiap hari please. 

readers: thank for reading and praying for me. :D xoxo

this is my exam schedule for this semester. berbaris gitu. tertekan la jugak bila tengok. sempat ke aku belajar ni. sempat.. sempat.

p/s: gambar hadiah-hadiah tu i pinjam je buat berlagak. jangan tertipu. i dah cukup jujur dah ni. peace :)

thank for reading.

till meet next entry. xoxo