Wednesday, 11 May 2011

Bagilah adik besar dulu..

salam all..

petang-petang selalunya keluar kejap depan umah angkat baju. kalau tak memang terperap je satu hari. haih =.='

kawasan kejiranan aku ni memang ramai budak kecik. selalu pukul 6 lebih-lebih memang budak sekolah je aku nampak. tapi bukan itu yang aku nak kongsi. aku terdengar budak kecik sebelah rumah aku ni cakap.

''bagilah adik besar dulu.''

aku pun terus buat muka macam ni sambil angkat baju lah kan. skodeng apa jadi kat sebelah rumah.




 nampak tak betapa busybody nya anak pakcik rashid ni. haha.

korang rasa kenapa budak tu cakap macam tu ehh.. owhh.. curiosity kill the cat!

rupanya budak tu ayah dia suruh naik basikal. tapi dia refuse sebab dia kata dia kecik lagi.

haih.. comelnya kau budak!! pandai dah budak-budak sekarang ni berkata-kata kan.

ada rasa macam nak sepak aku tak?

haha. till meet next entry. :D