Friday, 6 May 2011

Kalau nak berubah tu...

salam..

dalam entry ni.. aku , naim dengan leyla kan keluar pergi tengok wayang. konon-konon nak release tension tapi balik-balik meraung tak ada bas tu .. *sweet ;p

alkisahnya di Dataran Pahlawan ke Mahkota Parade tah hari tu, aku dengan naim nampak fashion pelik yang buat kitorang tengok budak tu (budak ke..) lama-lama pastu aku pandang dia, dia pandang aku. masing-masing buat muka tapi kompem la muka aku lagi comel kan. haha

bukan apa. dia pakai skirt atas lutut tu lepas tu pakai tudung. tak tahu la apa pendapat korang tapi aku rasa pelik. naim pon begitu kan naim kan kan??



aku ni agama tak lah pandai sangat, kalau pending sikit je memang roger orang yang kat Kulai tu.

tapi kalau dah gitu.. orang yang kureng pon tengok pelik ye dok.

nak di jadikan cerita lagi, sebelom study untuk exam kat library hari tu, selak-selak jap paper. tengok la iklan pelangsingan badan tu. tak tertarik pon sebab aku dah cukup slim dah.. wahaha..*vomit. yang aku tertarik, gamba model dia. 


orang depan aku dah dok tengok -tengok aku snap gamba kat paper. hehe

lebih kurang je aku nengok kakak ni dengan yang aku dan naim tengok hari tu.. aduhh kak. comey doh muka. tapi..kalau dah pakai tudung tu.. 

fashion sekarang memang tak terbatas. asalkan cantik je, orang dah ikut.  tapi kalau macam ni dah persenda agama pon ada gak. media tak ambil kira ke semua ni before publish?

for me, if kakak ni nak nak pakai skirt, tudung takyah sarung. sama je. but for sure kita prefer dia pakai tudung. sarung la skirt labuh ke, maxi dress ala-ala Hana Tajima tuhh..or macam si cantik ni, Heliza Helmi. 



aww!! lovely. :D

jadinya kalau nak berubah tu..... (fill in the blank)

peace u'olss

till meet next entry.