Wednesday, 4 May 2011

They make me jealous!

salam all..

surina, kalau dah cuti empat bulan mestilah 3 per 4 harinya mengadap lappy kan.. online, blogwalking, tengok movie jepun yang tak abis-abis ni. haih =_=

ada jugak kemas rumah, jangan risau mak. ;p

cuti ni aku nak tambah skill memandu aku. haha.. boley blah, drive pon tak reti, nak tambah skill konon. get a license la budak! baru boleh up skill kau. encik munzir boleh tolong... boleh kan? boleh kan? *mata berkaca-kaca penuh harapan.

p/s: penah drive tapi semua orang menjerit, aku tak tahu kenapa. lalala~

aku cek inbox aku yang dah bape puluh ribu kat yahoo! tu.. emel paling banyak kompem lah dari mr. facebook tapi adalah terselit beberapa emel yang aku tak pernah la nak bukak. and aku click....

my first impression was.. waaa.. cantiknya budak-budak nih.. kecik-kecik dah jadik model. feymes and fotogenik. world level tak silap aku. tapi tak tahu apa nama competition dia. but seriously lawa beb. bukan comel, lawa! aku tyme kecik-kecik orang kata aku comel je.. hahahaha..






tapi yang ni aku tak tahu la nak kata comel tu memang comel lah, nak kata lawa macam creepy je... but she is really photogenic! big talent. adore u kid. 





okay.. bahaya bagi budak ni pisau. kang dia tikam aku waktu tido kang. or tak sempat nak tikam , dah pengsan dulu tengok muka dia yang dah macam ju-on tu.. peace budak.. take it easy.... jangan main pisau.. huhu

orang kalau dah creative, budak pon dia boleh tuka macam tak budak. korang paham tak apa aku nak cakap??  wee~

tapi ini memang budak yang aku teringin sangat nak jumpa, picit-picit pipi dia. ishhh.. geram. comel pleasee... jangan senyum macam tu, u make me melting.. (--')



sukahati kau je nak cubit anak orang surina! meet the little kid, Aqil. Munzir's nephew. :D

till meet next entry.