Thursday, 2 June 2011

Berita Baik Untuk Para Gadis/ Wanita atau sewaktu dengannya!! KELAS PENAMPILAN DIRI BERSAMA DARA.COM.

salam,

haaa... tajuk entry paling panjang setakat ini untuk membuktikan bahawa organ dalaman entry ini adalah yang terboikk dari ladang!!! hahaha. 

okay, sorry.. excited terlebih budak ni. hye para gadis dan wanita out there. kita nak ajak kamu, kamu dan kamu.. ye.... yang sedang baca tu join event ini..

Kelas Penampilan Diri Dya Romantika Resources Bersama Majalah Dara.com

yup, bukan event-event biasa tu , dengan Dara.com okay.. yelah.. yang korang dok baca tiap bulan tu.   


this is the info. written by Dye Romantika


Dalam menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar sudah semestinya suatu masa nanti akan menempuhi juga alam kerjaya. Penampilan diri dititik beratkan kerana penampilan yang sempurna adalah cermin bagi diri anda sendiri. Bagaimana penampilan yang betul dapat menyakinkan penemuduga, pelanggan dan lain-lain. Semasa berinteraksi dengan umum penampilan yang sempurna, solekan yang manis lebih diberi perhatian kerana penampilan diri yang lebih kemas, bersih serta mengikut etika berpakaian yang betul dapat menarik perhatian sesiapa pun yang memandang. 


KELAS PENAMPILAN DIRI DYA ROMANTIKA RESOURCES:

Antara Slot :-

1-Mengetahui warna diri untuk setiap individu..

2-Mempelajari asas bersolek & Teknik solekan yang mudah serta selesa ke pejabat.

3-Penggayaan/ ikatan tudung serta selendang yang sesuai dengan warna diri.

4-Suai padan baju yang betul.

5-Cara duduk yang betul seorang wanita.


::TENTATIF PROGRAM::

9.30am-10.00a
-Pendaftaran peserta.

10.00am-11.30am
Kelas bermula
-Mengetahui warna diri untuk setiap individu..
-Mempelajari asas bersolek & Teknik solekan yang mudah serta selesa ke pajabat.
*LUCKY DRAW

11.30am-12.00pm
MAKAN TENGAHARI
*LUCKY DRAW

12.00pm-1.30pm
-Penggayaan/ ikatan tudung serta selendang yang sesuai dengan warna diri.
-Suai padan baju yang betul.
-Cara duduk yang betul seorang wanita.
*LUCKY DRAW

1.30pm-2.30pm
Rehat

2.30pm- 3.30pm
Sesi Soal Jawab Bersama "Maria Elena Zarul & Cik Epal"

3.30pm- 4.30pm
Sesi Photoshoot


::PERCUMA::

*NOTA
*SIJIL
*SESI PHOTOSHOOT


::DISEDIAKAN OLEH PIHAK KAMI::

*LUCKY DRAW
*PHOTOGRAPER
*ASSISTANT


::BAYARAN::
RM100/ 2 person.

::HUBUNGI KAMI::
Cik Eyla: 017-2911 961

::AKAUN NO::
DYA ROMANTIKA RESOURCES:
1248-0002018-109

PERINGATAN!!

Selepas mmbuat pembayaran sila EMAIL:

Taipkan-

BAYARAN RM100/ 2person KELAS PENAMPILAN DYA ROMANTIKA RESOURCES
NO.RUJUKAN/ TARIH TRANSAKSI:

ke dya_beautyconsultant@yahoo.com
atau agashi.eila@gmail.com

Atau hubungi 017-2911961


-Diharap agar segala ilmu yang diberikan dapat memberikan manfaat untuk anda kelihatan lebih segar, yakin, berkarisma serta berjaya seiring bersama fesyen masa kini.

::AMBIL PERHATIAN::
-Setiap 5% penyertaan anda akan disumbangkan ke badan-badan kebajikan di Malaysia @ mangsa-mangsa bencana alam di dunia.
-Bersama kita membantu kepada mereka yang memerlukan.
-Sumbangan ikhlas anda amat kami hargai.
-Berilmu sambil membantu

dah baca? interesting kan? kengkadang kita bukan tak nak mintak tolong cuma kita tak tahu macam mana. so, here's the deal. come and join and let us help you. seriously, your RM worth on it. one day and you get it all!!! 

segala-mala how, when, who, where were stated. leave a comment or contact Zainatun Adilah 017-2911961 for further information.

see you around girls!!!


till meet next entry