Saturday, 18 June 2011

Congrats Irine Nadia Marcello. :)

salam. 

haku marah betul ni. semua orang main langkah bendul. bhahaha.. kawan-kawan aku semua dah sampai seru. sobsss.. tiga hari lepas dengar budak kolej aku pulak dah bertunang. tapi aku tak berapa nak pasti kesohihan nya. member aku dok tanya. 


member : surina , budak kolej ko irin, alaa... irin tu.. dah bertunang eh?
surina : irin mana weyhh? irine adalah... dah bertunang ke dia?
member : aku tanya kau, kau tanya aku balik. 


haha.. naseb aku tak kena makan selipar. 

dasar kepochi, nak tahu jugak, aku post kat group kolej aku...


hambek kau, tuan punya tanah kedaung yang jawab sendiri. kira sohihhh la ni. CONGRATS IRINE NADIA MARCELLO

*orang nak congrats2.. kak jun ni sibuk suruh orang kawin. ishhh..

pernah la jumpa sekali dua irine ni kat kolej untuk aktiviti. budak ni memang liat sikit nak turun aktiviti kolej. bhahaha.. kan irine kan? entah apa jadi kat kolej aku tu sekarang. *kolej aku ke masalahnya? muahaha..


yang aku ingat time irine nak dapatkan signature aku , aku tanya dia kelebihan apa yang dia ada. dia kata 'saya suka tulis blog.' aku tahu ada one of the budak part 1 is blogger yang featured kat majalah dara.com tu.. tapi aku tak sure siapa. patutlah muka macam familiar je.. aku terus bagi sign aku. baik kan aku tak buli budak baru... bhahaha...


so, kat sini.. akak nak ucap selamat berbahagia bersama tunang kamu Amirul. dah jadi tunang orang ni, besar cabarannya.. mulalah syaitonirajim nak cucuk tang sana, cucuk tang sini.. and i hope you both together forever untill the last breath. *sedih ni nak taip. 


dan kepada tunang irine, Amirul.. please take care of her okeh. nak buli dia ajak aku. *bajet cam rapat la. tampo kang! muahaha.. 




owh.. suka ini gambar. cepat-cepat kahwin okeh. jangan lawan cakap lecture. *macam tade kena mengena. 


jom layan engagement video irine. happy for you sygs... 


till meet next entry.