Monday, 6 June 2011

Super Cute Contact Lens Case.

salam.

last week, kaklong and i went to Leisure Mall. sebab nak renew our simkad yang kena curi dengan pencuri hodoh tu kan. menyusahkan betul! tapi Celcom senang lah. sekejap je servis dia and FOC. kagum! maxis yang macam susah sikit. well, its common that one person have two contact numbers right? 



ahh.. lari topik. sebenarnya lepas renew simkad tu kitorang jenjalan pusing-pusing survey handphone pulak sebab ada simkad tak ada handphone apa guna ye dak? tapi tengah jobless plus no biasiswa , pinjaman whatsoever ni, telan air liur jelah tengok handphone idaman. guna jelah apa yang ada. 


sampai ground floor tu, tengok ada booth comel sangat. dia jual contact lens ala-ala mata korea tu. dulu aku pun dealer jugak. so, aku tahulah produk tu. tapi aku tak berminat yang tu, sebab aku selalu beli lens online. aku minat case dia sebab MURAH giles okay. ke korang dah tahu, aku sorang je jakun? hahaha.. tak kisah lah.



rambang mata nak pilih woo... tengah tak ada duit ni, tapi nak grab jugak satu! tak kira. sebab murah and bila lagi nak pergi situ lagi. first and last kot sebab tak ada apa yang best pun. so, aku pilih yang ini. wuhuu!!


somel kan? yela.. tak dapat handphone apple , case apple pun boleh lah!! sepoloh hengget je. setengah jam jugak kat situ sampai amoi bajet korea tu penat nak layan. hehehe..


plus, benda alah ni hygiene. dah la kita selalu balik dengan tangan tak sure kotor ke bersih ke terus bukak lens kan? oh no no.. take care of your eyes okeh. ada orang tu siap tenyeh mata lagi sampai hilang lens. hahaha. ;p 


dengan sepuluh hengget tu kita dapat case yang ohsem, dan dia punye pensepit, mini solution bottle, and mirror. tak tahulah apa nama benda alah ni tapi yang penting kita tak payah guna tangan. cungkil je. jangan kau rodok mata sudahh.. 



lengkap satu set. comelnya budak dalam mirror tu. :)
dia ada banyak. kalau yang macam ni lima hengget je. tapi tak ada solution bottle dengan sepit tu. 



manalah aku tak rambang mata. haih. =.='

best kan. senang je nak letak dalam handbag sebab dia handy. contact lens user, grab one!  macam-macam pattern ada.


sekarang dah ada case. lens pulak tak ada. arghh! 


till meet next entry.