Monday, 13 June 2011

VLOG bersama NISA KAY.

salam.

NISA KAY is one of the blogger yang aku jumpa masa event yang aku cerita in previous entry tu. dia datang lambat sikit dengan CIK EPAL. aku dok perhati macam pernah jumpa cik kak ni kan? puas la gak pikir sebab muka familiar. then my cousin said 'alaa.. yang saya suka menaip tu..' aku pon 'laa... aah la..' hee.. baru je drop my first comment kat blog dia semalamnya.


first impression aku kat nisa is diam je dia ni. and aku first time nampak dia kat youtube sebab dia buat tutorial mekap tapi tak tahu nama dia. watch random. tengok kat video taklah kurus mana. tapi siyes dia sangat kurus. i'm used to be that kurus. but not anymore. T_T 



*with nisa and eyla

habis modul sampai part lunch, kitorang gerak makan sama-sama. nisa borak la dengan photographer yang ada kat situ and aku terpandang pelik sebab suara dia besar tak padan dengan badan. bhahaha. memang silap lah aku pikir dia diam. diam hapenye... dah kenal start borak barulah tahu dia ni tersangatlah peramah. mulut macam bertih jagung. what do you expect? masscomm student kot. kihkihkih..


tanya la sepatah je. dia boleh buat esei punya. sampai bro photogrpher tu ternganga mulut tengok nisa bercakap tak henti. hahaha. siyes lawak. tapi best lah lepak dengan dia. macam-macam cerita and she is so addict dengan camera. pantang! sebaya adik aku nisa ni. and hari ni genap dah 20 tahun dah adik aku sorang nih.


last session was photoshoot with peserta. aku dok jelah diam-diam tunggu orang approach aku (bajet ada orang la nak tangkap gambar dengan kau surina! ) haha.. taklah.. aku perhati je perangai masing-masing. senyum ke telinga aku tengok semua orang happy. :) dah bosan ajak nisa buat VLOG. vlog lah sangat! jom layan.


video

haku sampai tak dapat tangkap ape ke nama style dia dok belit kat mangsa dia tuh. 

then lepas dinner hantar cik kak ni balik rumah sewa dia. dalam kereta dia dok cerita jumpa pocong lah. backstabber lah. and all the funny things. ada la bagi advise sikit-sikit sebelum berpisah di situ. nice one nisa. have a great birthday okeh!


update!
saya suka gambar nih!!


siapa suka angkat tangan macam sayeee~


till meet next entry.