Monday, 25 July 2011

(Gambar) Matahari pelik di Rusia.

salam,

monday blues everyone? jom layan emel lama aku. ingat blog KECOHABES je boleh buat??! muahahaha.. 


dulu rajin orang hantar emel kat aku sekarang tiada lagi. hanya emel facebook yang menjadi penyeri. wahh... semenjak nak puasa ni, kemain berpantun dua kerat, *apa kena mengena?


godek-godek jumpa matahari di Rusia yang unik. Subhanallah.










cantik kan?  ada sebab saintifiknya disini cuma kita tak tahu. ke aku sorang je tak tahu korang dah tahu? dah tahu share lah!



:)


p/s: aku godek emel lagi bagi korang muntah tengok entry aku hari-hari. bhahaha..