Friday, 5 August 2011

BERDEGIL

salam,


muslimin muslimat semua, hows your fifth puasa? okay ngak? aku.... okay lah juga...cuma bapak aihhhh mulut, bibir aku kering gila no saliva gara-gara ambil test JPJ hari ni. macam-macam masalah dalaman luaran dalaman. almaklumlah aku ni tidak boleh menerima tuduhan-tuduhan keras makanya aku akan sound balik secara tragis. semoga pahala aku tidak kering. maafkan saya makcik. saya tidak sengaja sound makcik sebab mulut makcik tu kencang menusuk kalbu. kalau wangi takpelah jugak. *ehh.. Astaghfirullahhh..



so.. YEAY!! i pass my B2 test. sudah boleh merempit lepas ni. kakak aku temankan aku dengan gigihnya sampai habis. tapi waktu motor aku tak boleh start dia buat-buat tak kenal aku lepastu baca novel. T___T



si kejam dengan perangai mamarazi nya.


comel tak aku pakai baju dan helmet imkeda yang super harum. wow!


habis situ. dan bukankah untuk menjadi isteri yang baik lagi solehah, kita perlu pandai memasak even penat nak mamposs. kalau orang nak buat menantu tu sedap jugaklah tengok boleh pegang sudip walaupun menjerit-jerit
'ouchh..ouchhh... minyak terpercik kat tangan i!! sakitttt..'
  (oh, itu bukan saya)


so, YEAY again!! berdegil in the house. ehh, begedil.



yummyy.. nampak sedap kan? *cakap jelah nampak sedap!! ugut letak pistol kat dahi.



fuhh.. lepas juga crap entry hari ini. ingat nak update blog esok tapi budak gemok ni suruh update cepat. muahahaha... rindu letteww.





saya harap kamu diet cepat. nak kena bagi minum LACTOLITE nih. =.='




p/s: tajuk tak kena eh? T___T


selamat berbuka semua. :)