Tuesday, 23 August 2011

Entry Edisi Raya: Siapa yang cipta ketupat dengan rendang?


salam,



aku sendiri tak ready nak raya. baju baru tak ada, kasut baru tak ada, yang ada melibatkan raya-raya ni kuih raya je dah siap tiga jenis. boleh lah dari tak ada ye dakkk?? lagipun tahun ni raya kat Johor. kampung belah abah aku. dah tak ada siapa kat sana kecuali nenek tiri aku. saudara mara melambak kat sana tapi diorang sempoi. tak ada hal lah kalau nak pakai baju kurung doploh tahun lepas. tapi last aku balik sana kemain diorang melawa. terkezut aku! almaklumlah dah anak dara masing-masing. ada yang dah jadi mak dah pun.




haa.. itulah nama dia introduction yang namanya korang nan hadoo kisah pun. bhahahaha.. actually aku nak korang prepare perut before melantak atau mentekedarah (i don't know how to spell) sebab raya nanti korang mesti jumpa al-sedap-wa-tak-boleh-tak-makan ni kann? kann?? 



siapalah yang cipta makanan sedap-sedap macam ni. sobssss.. ni stok tak boleh elak punya nihhh....










sedap tang makan, tak sedap tang perut. HekHekHek. aku pulak jenis yang memulas kalau dah melantak benda alah ni. dah la atok aku masak sedap. pehhh.. meleleh ayaq lioqq. waaa.. tiba-tiba tak sabar nak raya. the thing is esoknya nak pakai kain mesti ketat. because of all the buncitness syndrome. haaa.. kedengarannya seperti tidak enak yaa....



so, apa lagi.. sediakan 1 set Lactolite waktu raya ni. minum before tidur. flush away all the cholesterol and toksin. senang hati esok nak pergi beraya.. melantak je lah sukahati korang, makan sampai pengsan. tapi before tidur bancuh je satu sachet Lactolite. dan ulangi rutin makan melantak korang macam biasa. asalkan malam minum Lactolite. soo.. tak payah risau kan perut, tak payah risau buncit-buncit. flushh..flushh..flushhh away! giteewww.. :D




jom bawak Lactolite balik kampung.


text me to order.

013-638 6401



jom raya dengan riang gumbira!