Saturday, 27 August 2011

Rusuhan di Sogo, Kuala Lumpur.

salam,


semalam aku dengan adik aku berpeluang nak pergi shopping setelah beberapa hari hanya beronggeng di rumah mengemas dan mengemas. padahal tak ada apa pun yang berubah. rumah masih kecil seperti biasa. ingatkan kalau kemas boleh la automatik tambah tanah ke hape supaya nampak luas. T__T



omakkauuu!! berapa ramai daaa makhluk Allah kat muka bumi ni berkumpul kat Sogo KL. tahu lah ada Sales bagai. melampau betul ramainya. korang bukan kerja ke? macam mana korang boleh bawa anak beranak opah toknek kau shopping sekali nihh? musykil aku. 



 haa... ni lah rusuhan nya!! rusuhan nak dapat diskaun!




ada satu part tuh, aku nampak satu kasut baekkk punya. aku memang dah aim lama. aku perasan ada kakak tu pun aim kasut tu. dok jeling-jeling dari jauh. kau hengat kau dapat?? muahahaha.. memang aku pegang je sampai kakak tu give up. siap letak bendera putih atas kepala. lepas tu aku letak balik kasut tu aku blah sambil nyanyi-nyanyi. Kehkehkehh!! aku bukan hape, nanti kakak tu menyesal, aku nampak kasut sejibik macam tu but in a way cheaper. tapi kat times square lah. XD








rusuhan kat sogo tu aku tak berapa nak berkenan, aku pun pergi times square tempat aku kerja dulu. lagi melambak barang ber'taste' remaja macam aku nih. tu adik aku, macam kakak kan sebab aku nampak lagi muda. lalalala~


lepas tu buka puasa kat Gasoline Cafe. i'm so in love dengan dia punya steak. terbaik dari ladang western beb! bulan puasa ni sahaja aku dah buka tiga kali kat sana. waktu makan mesti teringat Munzir. *tak ada motif kan? ;p




makanya dan bahawasanya.. pesanan aku kepada para makhluk Allah yang masih belum bershopping raya, tak payah shopping la, jimat duit dan tak semput kat tengah-tengah orang ramai. duit lebih tu boleh masuk dalam sampul pass kat aku. nak duit raya dari rakan blogger lah. boleh tak?



p/s: Selamat Hari Raya semua. maafkan segala kekhilafan dalam penulisan aku selama korang baca belog aku. aku ni dah la tulis je apa yang ada dalam kepala hotak ni. =.='



:)