Saturday, 20 August 2011

Wasiat Terakhir Ibu & Hutang


**wasiat terakhir ibu**


Mak : Nak, mak sudah tak kuat lagi, mak minta kamu sambung mengusahakan kebun mak.

Anak : Jgn ckp mcm tu, mak (dlm hati, tak sia2 aku balik kampung.. dpt pulak harta pusaka dia)

Mak : Segala isi perkebunan, ternakan, villa, traktor utk kamu. Tolong jaga baik-baik, jangan lupa disiram tiap hari tanaman mak

Anak : Baik mak, mak jgn bimbang tentang hal tu, Tapi dimana kebun mak? sy tak pernah tahu?

Mak : Di Facebook Mak, farmville, nanti mak bg tau passwordnya. ♥
 
 
 
**hutang**

Suki : Apa hal ni Joi? Macam ada masalah je.

Ajoi : Aku tengah bengang dgn si Raman tu.

Suki : Raman? Kenapa pulak?

Ajoi : Tak taulah aku apa yg dibuat dengan duit dia tu. Semalam tak ada duit, harini pun tak ada duit.

Suki : Laa.. Dia nak pinjam duit dengan kau ke?

Ajoi : Tak, aku yang nak pinjam
 
 
credit: Lawak Facebook