Wednesday, 14 September 2011

Lelaki semakin pupus.



salam,


macam dah lama tidak berblogging since aku masuk UiTM Shah Alam baru-baru ini. woahh Alhamdulillah selamat semua. terima kasih emak, thank abah. walaupun persediaan nak masuk all the benda alah ini 80% diuruskan oleh aku sendiri, tapi tanpa mereka siapalah aku. yuran pun mereka yang tanggung lagi. fuh.. tak sabar nak cari duit cepat-cepat suruh emakabah rehat je. *nampak tak aku macam anak yang baik? bhahahaha.




so, sejak masuk belajar balik ini, spirit of the coin semua dah ready insyaAllah cuma belum nak praktikkan je lagi. Hekhekhek. broadband aku dah lah hampeh mampeh nak hantar surat lawyer bagai sebab diorang kata aku refuse nak bayar. sekeh kang tahulah! memang harem lah aku nak pakai kau lagi wahai celcom broadband. nyah kau! aku sekarang lebih menyayangi wifi di kolej aku. oh wifi! be nice to me and line tu biarlah laju-laju supaya aku boleh update belog selalu. Kehkehkeh!




masuk sahaja semester, kitorang budak-budak baru biasalah, taklimat sahaja memanjang. but anyway aku sangat enjoy sebab so far everything goes well. dekat 600 pelajar baru yang mendaftar sekali dengan aku. lepas tu aku rasa aku ada penyakit tapi tak berapa nak kronik. aku nampak lelaki tersangatlah sedikit. adakah mata aku yang semakin rabun ataupun itu realiti? sebanyak-banyak umat dalam dewan tu, aku boleh kira berapa kaum Adam yang ada. pergghh! tiga line pun tak penuh beb! tak payah cerita banyak lah. kelas aku seorang lelaki pun tak ada. hampeh! baru nak cuci mata. upsss! 










siapa lelaki dalam fakulti aku kira anak emas lah sebab mereka perlu dijaga supaya tidak pupus ditelan perempuan. bhahahaha. 



p/s: miss my parent tapi tak homesick. ;p



okbui!