Wednesday, 12 October 2011

Amy Castle. Penyanyi 'Cuppy Cake' yang comel.



salam,


budak ni dah besar dah. sekali dengar memang susah nak tangkap apa yang dia nyanyi. serius comel kan dia ni. alah, confirm korang dah tahu sebab view dia dah berjuta-juta. tapi aku nak tunjuk jugak. 


meet Amy Castle 
current age: 20 y/o




lirik Cuppy Cake.



You're my hunny bun, sugar plum, pumpy upmy upmy upmkin.
You're my sweetie pie.
You're my cuppy cake,gumdrop,shyummkums pure,
The apple of my eye!

And I love you so, and I want you to know
that i'll always be right here.
And I love to sing this song to you
Because you are so dear! 


thank uncle google. *lawa trademark hari ini. 


anyonyooooo comel! dah tujuhbelastahun tapi lagu ini masih lagi menghantui para peminat budak-budak bajet comel. muahahaha. tak terasa pun. wekk!! dah anak dara dah pun Amy Castle nih. sebenarnya kitorang member-member je. dah kata sebaya. Muahahaha. *taksedor umur dah boleh jadik mak orang.





**ini semua gara-gara tak boleh tidur lantas munzir nyanyikan aku lagu ini dengan harapan suara dia yang garau itu akan bertukar menjadi comel. itu tidak mungkin terjadi sayangku.**



p/s: tapi suruh dia nyanyi hampir lima kali sebab perasaan nak gelak membuak-buak. Kehkehkeh


okbye! :)