Sunday, 16 October 2011

Baguslah buat Filem Terkangkang.



salam,


biasalah sebelum tengok movie mesti ada iklan kan? hari itu tengok dengan #buah hati ada trailer Klip 3GP ni sebelum mula movie. we was like ' are you serious Malaysia?? ' lepastu usha-usha kot kot ada budak kecik ke kat situ kan dia tengok makcik mimi kita terkangkang-kangkang dalam filem tu. kemain lagi dia menghayati watak kan? Ganas Gerun Ghairah. best nye tagline dia. bestnya bestnya. mesti ramai nak tengok. awww aww!!


 peha perempuan itu tak sexy. bontot lelaki itu yang sexy. lalala~



Tujuan filem Klip 3GP ini adalah untuk beri kesedaran pada remaja-remaja sekarang




sorry, come again??






beri kesedaran? ohh.. saya tengok mayat terbakar dalam cerita tanah kubuh setiap jumaat pun boleh. thanks but no thanks.



nak bukak mata orang tentang realiti di Malaysia? atau nak buka pekung di dada bila mat saleh Hollywood tak rasa asing lagi duduk di Malaysia? kita dengan dia dah dua kali lima je dah.  ohh #so Malaysian. good good.




no offense please but my personal opinion, this movie is not suitable for our culture. Agama rasmi kita Islam, pelakon semua Islam #taktahulah kalau ada yang bukan sebab dah susah nak beza. 'surina, kau ni leceh lah! diorang berlakon je kot. tak suka tak payah tengok!' aku taknak tengok pon tapi kalau dah trailer berulang dok tayang kat tv, pak imam pun kuries.




dan kalau ada lepas ni ada orang kena tangkap buat maksiat diorang selamba je cakap 'rileklah, kitorang berlakon je kot? #tangan didada mata keatas. lu tanggunglah.






p/s: oh yes, cik namee.. this is such a good entry. klik here

this movie? i vote for 'NO' #ada hengkorang kesah?


have a nice reading.