Thursday, 13 October 2011

Bahasa Jepun Semester ni hoi!



salam,


why? whyyy? aku dah decide nak ambil Jepun semester depan, tapi atas sebab-sebab tak alert dari awal, makanya aku terpaksa ambil semester ini. masalahnya, kelas Jepun dah sebulan lebih dikuliahkan. so, aku kena catch up with double triple effort sebab dah tertinggal banyak. adui. masalah! aku zero bab bahasa Jepun ni. HAIT HAIT ARIGATO aku tahulah. tapi still nak ambil Jepun jugak sebab orang kata siapa ambil Jepun automatik jadik comel. aku jadi terpengaruh. Kehkehkeh!!




aku harap lecturer Jepun aku macam Onizuka, boleh lah aku tumpukan 110% perhatian aku lantas berjaya dengan cemerlang dan dapat A++. 

aku pasti berjaya. garang macam mana pun aku yakin aku boleh tahan. Muahahaha. 



ni first time ni ambil third language. so macam nebes sikit. dah lah sebulan lebih baru nak munculkan diri. aku takut dia ambil pedang samurai je pelangkung kepala aku. tapi tak apa, aku akan buat muka comel macam ini sentiasa supaya dia tak sampai hati nak pelangkung kepala aku dengan pedang samurai. HAIIITTTTT!!



watashi surina-san! please jangan marah, saya masih noob. sobsss..




so, sesiapa yang pernah ambil Jepun, terer bahasa Jepun, bajet cool dengan kemahiran berbahasa Jepun itu, sila beri tunjuk ajar. support aku ye. Arigatou! doakan aku dekan semester ini dan seterusnya. Amin. :)



bye!