Wednesday, 26 October 2011

Jom cemolot tanpa rasa bersalah.


salam,


hamboi, tajuk tak boleh berdosa lagi ke? Muehehehe.. kejadah la pulak aku nak buat entry tak senonoh kat belog suci lagi bersih adabi aku ni khenn.. ni kengkonon nya combo versi 2 selepas versi 1 yang di post beberapa jam sebelum. aku nak upload kat fesbuk seperti yang disuruh tapi lambat nak mampuihh. tak gheti aku tunggu lama-lama. misai aku pun dah mula mencacak naik dah ni. T__T


siapa ada lipstick kaler ni? nak!



oh by the way, aku bukan lah penyokong kepada majalah playboy or whatsoever tu. so adegan cemolot nan hado dalam belog ini. harap maaf sekian terima kasih. aku cuma mahu menunjukkan betapa ramainya aku kene ciom untuk mempamerkan kasih sayang kepada mereka mereka yang penting dalam hidup ku. ececehhh..  tanpa support dari mereka mereka ini, tak mungkin aku dapat genggam diploma. aku pernah down suatu ketika dulu. diorang lah yang selalu berada di sisi. :')



mungkin tampak seperti lakonan semata tapi ianya real. percayalah. =.='


emak


abah


adik


nenek


makngah


mak uteh


omaigod! mak tak rela nok! #begitulah ceritanya



dan beberapa lagi mereka mereka yang penting. seluruh ahli keluarga lah senang cerita. terima kasih semua. aksi cemolot berakhir disini. chow!



bye