Saturday, 1 October 2011

Kepada para silent reader ku..



salam,


semalam aku masuk kelas makanya tiba-tiba ada beberapa identiti bersuara dibelakangku.


identiti A: ada orang tu syair bahasa arab..

identiti E: banyak tau gosip kat blog dia..

identiti M: fuyyohh.. jual Lactolite..


hamboih.. kemain lagi stalk aku. muehehehe.. terkesima sebentar sebab identiti-identiti paranormal berikut baru sahaja aku kenal. almaklumlah budak baru masuk degree. kawan-kawan pun semua baru. Hekhehek. tapi dah baca blog aku dengan jayanya. hebak mung! lepastu ustaz bagi lecture kat depan kitorang dok gosip ala-ala sopan giteww..



aku: weyh.. korang blogger jugak ke? bak ah link. nak follow.

identiti A: ala.. belog gitu-gitu je. just nak meluahkan perasaan je dalam belog. follower pun berapa kerat.bukan macam jejari runcing tu.. *tangan didada mata keatas mulut terjuih.

identiti E: aku suka Hanis Zalikha. dia lawa sangat!

identiti S: haah.. siapa tu yang cantik-cantik pakai tudung tu?

aku: Fatin Liyana ke?

identiti S: ha'ah, lawa kan dia... blog dia pun best. *senyum ala-ala Fatin Liyana.

identiti E: ko kenal Cik Epal?

aku: pelik lah kalau tak kenal.

identiti E: jangan cakap kau suka dia?? *muka ala-ala ugut tak berapa nak takut.

aku: tak ada lah suka pun. tapi tak ada lah tak suka. biasa je. kenapa?

identiti S: menyampah lah dia tu. *...ayat seterusnya di remove...* tapi bab makan aku suka lah baca. sedap!

identiti M: sue pernah jumpa Cik Epal kot... Maria Elena...



tiba-tiba semua buat muka macam ni.



aku: =..='


**nasib kau lah cik epal dan jejari runcing. biasalah tu. muehehehe...




lain pula situasi di hening suci ketika keluar bersama-sama buah hati. salah seorang silent reader ku.


''hari-hari online nak tengok update tapi tak ada. kecewa. '' aloloooloooo.. nah..nah.. tapi bukan cerita awak lah. cerita awak next entry okayyy.. Kehkehkeh...



 ishhh.. sabarlahhhhh~ ;p




p/s: jangan bercinta macam pocong, karang dah kecewa tak ada siapa nak tolong. 


okbuiii. :)