Friday, 18 November 2011

Allah di langit & We miss you. :)


salam,




how lucky i am today. cannot tell a word to describe that i am soooo grateful that i still can breathe peacefully in this super awesome bumi. Alhamdulillah, Alhamdulillah , Alhamdulillah....  thanks Allah for being my best partner in my life. you are my everything. i love You.




but then You show me Your love too. i was like stunned *mulut nganga..upsss! about five minutes staring at your cloud today. it was sunset. seriously amazing! i snapped several pictures using my 3MP xperia camera phone. how i wish it turns to be DSLR but no way man. T___T and surprisingly i realize something. your name in jawi. Allahuakbar. indahnya. :)




its clear for real. lambat sikit pecah dah awan tu. nasib baik. :)

 view ini dari tingkat empat kolej mawar. ohsemmm!! :)



best kan dapat hidup lagi. dapat bernafas lagi. walaupun hidup tak mewah, makan pun cukup-cukup je, belajar pun semput-semput lagi tapi tak boleh lawan nikmat yang paling terindah dapat tengok ciptaan Allah ni depan mata.. seronok. :')




lepas maghrib, termenung teringat emak abah kat rumah. teringat orang yang aku sayang. dalam hati aku maafkan orang yang pernah buat salah dengan aku. aku halalkan apa yang terlebih terkurang dengan harapan sesiapa sahaja yang aku pernah buat salah maafkan aku dan halalkan terlebih terkurang aku as well. macam bajet baik pulak surina ni dowhh.. tapi memang itu yang aku rasa. seriously. :)





well, hari ini birthday ibu munzir. happy birthday auntie!! she is performing haji this year with her beloved husband. ayah munzir of course. saya doakan auntie uncle panjang umur murah rezeki. doakan yang baik-baik untuk kami di sana. I love your stubborn son. boleh gitu? hehehe.. degil degil jugak, but almost everyday he said that he missed you both. kalau dia tak cakap pun kita tahulah. :) teringat lagi waktu malam raya AidilAdha dia dok tolong mak kita cuci ayam...... #flash back mode taddaaraa....



okay, kuatkan kekuda. sesungguhnya dapur ini dicipta untuk orang yang ketot-ketot. Muahahaha. 



tengah masak-masak kita cakap something kat munzir. 


surina: apa agaknya khabar ibu dengan ayah awak kat sana kan? hmmm..
munzir: alaaa.. awak ni.. janganlah cakap.
surina: nape? nak nangis? awak rindu tak kat diorang?
munzir: nangis betul-betul kang. mestilah.. :)
surina: heee... so sweet... nak tulis kat blog lah.
munzir: jangan ngada-ngada. 




sekejap je kami raya bersama sebab dia nak raya dengan family dia pulak tapi kesian kena tinggal sudahnya. Hahaha. padan muka balik lambat lagi. #padahal kita yang dok tahan dia suruh habiskan makanan dulu. =.='




we really miss both of you. semoga kalian dapat haji yang mabrur. aminn. :)

#cilok kat FB abang munzir. siapa dapat teka yang mana? tak dapat kena lempang limaploh das tepat kat muka. obvious gila kot. ;p



okbye!