Monday, 7 November 2011

Bawa Aliff Aziz bersiar-siar.



salam,


hari tu alien lah, rasaksa lah, annoying tak korang? Muahahahaha. i tell you what, i have a lot and a lot of picture but then i tak tahu nak cerita apa sebab realiti picture tu bukan best pun. Kehkehkeh. faham tak? #straight face. ahh.. persetankan semua itu. hari tu adik aku dok ajak adik angkat dia yang ke-bape-puluh-ribu tah pergi Damansara nak tengok costume kakak aku untuk dinner dia. but *adik angkat yang kali ini boleh tahan jugak mengarut dia sebab layan kepala hotak aku (kira boleh bawak borak). yang dolu dolu tu macam hammppphh satu pun tak masuk. Wakakaka. sorry!




so, he said that he want to be a steward. are you kidding me boy?!!!! tapi lepas dah hampir satu hari lepak, ushar atas bawah.. boleh laaa.. muka ada market. tapi handsome lagi munzir saya. bluekk! 


alif aziz terpaksa duduk belakang sebab dia belum gheti drive. Miahahaha...



di Damansara, kakak aku tentu menyesal gila gila punya sebab bawak pengkritik fashion bersama. Hakhakahhhaktuihh.. lagi-lagi bila munzir pun tiba tiba memunculkan diri. lately ni dia memang suka tiba tiba ada kat belakang padahal text lima minit lepas kat Kulai. grrrrr...




gay sejati.LOL!


munzir: kaklong, tak cantik lah kau pakai baju ni. baik kau pakai baju ni.

kaklong: oh yeke? kalau aku pakai yang ini?

munzir: tak tak, itu kalau kau comel takpelah. baik kau pakai yang ada blablabla.....

kaklong: =.='



last-last tak rent pun costume kat situ. nasib kaulah makcik pensewa costume dapat costumer macam kami ni. ehh macam kaklong. Hahahaha. :)



p/s: to alif aziz, i wish your dream comes true. and to my sayang, semoga Allah bukakan pintu rezeki untuk kamu. amin. 




okbye!