Tuesday, 29 November 2011

Edisi Kawanku yang Chantek: To The Groom & Bride.

salam,




bertarikhkan 26 November 2011, Nurul Farhah Binti Suparman telah pun berjaya menjadi milik Fahmi secara sah dengan sekali lafaz. #nampak noo lupa nama penuh Fahmi. T__T



well.. well.. well.. nampaknya pa'are jalan dulu. tapi no wonder lah, dia bercinta pun dari sekolah lagi. aku bahagia sangat tengok kau bahagia. dulu kemain lompat-lompat katil dengan aku tidak ubah seperti kanak-kanak ribena. #kenapa perlu ribena aku masih tidak faham. ??? kenapa tak sirap bandung ke, limau ais ke? =.='




so we all drive tru ke banting untuk kali kedua kerumah dia. wahhh!!! gojes gile. aku dah la datang awal. sempat lah tengok pa'are makeup dressup semua. perfect for simple wedding. aku bawak sekali kekasih gelapku itu nak amik berkat. Muahahaha. boleh ke gitu? sampai-sampai je terjah bilik pengantin dulu. purple! i loikeee! tapi pengantinnya tak ubah seperti dulu. cuma makin berisi. gembira mungkin. :)



okay gambar, sila bercakap. 




 owh waktu ni kena bagi ucapan kat pengantin. aku tak tahu apa aku cakap. yang aku ingat 'pa'are, aku saaayaaangggg sangat kat kau' thehehehe... ;p














tiba-tiba dah tereunion sekali. apecer? ahh.. lantak! yang penting dapat jumpa semua. yang tak datang tu sila lah jealous dengan serta-merta okeh. Miahahahaha.. so, paare.. kalau kau baca ni aku doakan kau berbahagia hingga ke akhir hayat. aku rasa macam nak cerita je macam mana kau jumpa dengan Fahmi tu. tapi aku pun tak berapa sure sangat , kang salah kang malu den. ;p



ohh ye.. nak tengok  muka pengantin waktu kami masih berasrama, sebelum pa'are belum lagi berstatus puan? cer teka yang mana.







Kahkahkah! nak gelak guling-guling. muka sorang-sorang rasa nak lempang. selekeh giler!



dah bye! :)