Monday, 7 November 2011

Gempar | Penampakan Alien Bermata Merah Boleh Buat 'peace' dan Raksasa Makan Mcd. WOW!



salam,


kes ni aku saksikan depan mata aku dengan menggunakan dua biji bebola mata aku yang masih sihat cuma rabun jauh. adeh! aku ada mintak izin alien tersebut nak tunjuk kat belog aku, dia agak khuatir kerana takut rahsianya terbongkar. Muahahaha. aku pun pujuk 'alaaa cik alien, mana ada orang baca belog saya ni.. saja suka-suka.' lalu alien tersebut bersetuju. Kehkehkeh! #jangan cakap korang percaya.




so, aku panggil ini sebagai Cik Alien Bermata Merah Peace Dearussy Lollipopsy



ha.. korang mesti belum pernah nampak kan? Hakhakhak. itu baru satu. hari itu aku pergi lepak Mcd pulak dengan kakak alien nih. aku sempat snap rasaksa tak-reti-bukak-mulut-lagi-besar-ke tengah makan mcd kat situ. serious ohhsem hengkorang tahu? badan dah la tough macam Muhammad Ali muda-muda. perghh! tapi sekali dia ngap berger imaginasi aku terus punah. erk!




ni aku namakan pula Encik Rasaksa Badan Tough Mcd.





aku rasa diorang ni boleh couple lah!! Muahahaha. weh wehh dah cukup buat cerita. kang tak pasal-pasal balik Shah Alam diorang pelangkung aku guna periuk masak lembu hari tu.


actually aku nak ucap ni,


Salam Aidiladha kepada semua rakan blogger. semoga kita lebih mengerti makna pengorbanan.



p/s: statement last tu je sebenarnya kan? =.='