Thursday, 24 November 2011

(Video) lagi bersama Maria elena, cik epal, nisa kay dan peserta bengkel kecantikan.



salam, 



fufuuhhh.. semalam ke bila entah aku melagho diri jap dengan dengan facebook. kejap ke? =.=' tetiba aku di tag oleh cik puan DyaRomantika yang vogue da vaass itu dengan video masa kitorang pergi bengkel penampilan diri kat UiTM Shah Alam tengah tahun ni. dah lama sesangat dah aku rasa tapi kehangatannya masih terasa. Muahahaha. gelak sorang-sorang aku tengok video tu. cam robot je.  T___T




ingat lagi tak aku post entry - entry ini?



ehh, penat lah pulak aku cari link. =.=' so, kesemua entry itu adalah di tempat, waktu, dan berharikan kejadian yang sama. hahaha. over tak sampai berentry entry aku buat. ni ada lagi kesinambungannya. Huehuehue. Seronok owhhh waktu ini. kekadang DyaRomantika buat dengan blogger retis, kekadang lagi dia buat dengan retis betul. sukati dia lah nak jemput siapa-siapa. memang tak rugi pergi bengkel kecantikan Dya. dia bawak anak dia yang comel lagi tu. aishhh geram!! nak tengok yang latest, jengok lah ke page dia. semua dia update dekat sini. 



antara gambar diantara jutaan gambar yang aku simpan. 







aku ingat kan semua yang datang ni anak dara tau. rupanya ada jugak bini orang selain Dya. Muahahaha. cer teka yang mana.. siapa dapat teka dia dapat flying kick eh kiss dari Dya. #hahaha, sukati aku je. ;p




oii video oii mana oiiii....
iya.. sabar dongggg.....




taddaaa!! ni video yang diambil dari incik incik gambargrapher yang termasyurrr di abad ini. 





kemain banyak, aku pun baru tengok satu je. =.=' phewww... okay enjoy. chowww!!