Tuesday, 6 December 2011

Bila kanak-kanak 7 tahun bercerita tentang isu semasa.



salam, 


siapa yang tak tahu Kajang banjir hari tu? kesian pulak Metro Kajang tu tak pernah-pernah kena masuk air. Dulu zaman hingusan aku selalu lepak sana. dah nama pun dok Kajang kan. Kecoh jugak lah semua orang nak bagitahu aku. nasib baik aku ada kat Shah Alam di hari kejadian. tapi apa-apa pun rumah aku selamat. no worries. :) 



but then i got a wall post from my 7 y/o cousin. dia ni bab cakap mengalahkan orang besar. terkekeh-kekeh jugak lah aku baca post dia. Dia advance dari aku bab-bab isu semasa ni. banjir kat Kajang tu pun dia yang bagitahu. -.-'




are you kidding me kid? there is no such thing like buaya is one inch. HAHAHA. but i guess she have no idea how big one inch is. so its fine. Thehehe.. tapi kira oraite lah tu dia tahu guna inci. inci is for measurement. good one piah. 



p/s: update cepat-cepat sebab guna broadband roommate.



okay bye!