Tuesday, 13 December 2011

Maksud Hodoh yang Sebenar.



salam,


Hodoh yang sebenar adalah apabila ada WALKIE TALKIE didalam tudung anda. sekaligus menjadikan telinga anda akan besar sebelah. Maksud hodoh yang lain pula apabila WALKIE TALKIE yang ada signal itu terpaksa disangkutkan dekat kain kerana tiada poket yang dapat menampung. tak cukup hodoh lagi? hodoh yang paling ketara apabila anda berdiri tegak tapi orang lain nampak badan anda bengkok kerana adanya mesin gedabak itu tersangkut di perut anda. sekian terima kasih. 


 apa tu yang bonjol-bonjol tu.. erkkk!!!




okay , actually it is not really hodoh if you warning awal-awal supaya jangan gelakkan you. Kehkehkeh. 




event: Malam Pra-Graduan 2011
date: 11 Disember 2011
venue: Hotel De Palma, Shah Alam.
Post: Floor Manager of the day yawww!!



maka itulah dia. dah habis event baru aku realize yang aku satu-satunya perempuan yang pakai walkie talkie dan terpaksa lah 'hodoh' sorang-sorang kerana lelaki memang nampak cool dengan gadget sebegitu. perempuan? NA'AHH! a day full of tense but end up with a big applause. penat tak payah cerita. lapar pon tak payah cerita. sedangkan team lain sibuk menjamu selera dengan para VVIP, kami Biro-yang-kena-bekerja-sewaktu-event terpaksa berlapar untuk memastikan semua berjalan lancar. TEMPTED WEYHH!!  dah la ketam, ayam, salad, perghhh.. meleleh ayaq lioq. sumpah lepas ni nak post Biro-yang-boleh-jeleskan-orang-lain pulak. 







okay siapa nampak perempuan yang tak sedar dia pelahap giler malam itu? bagus.. bagus.. mata anda tidak salah. dia memang dah tak pedulik dah hape nak jadi lepas tu. Kihkihkih. yang penting perut yang berbunyi harus diisi terlebih dahulu. waktu tu Ketua Projek tengah membebel dekat aku sebab ada a few flaws yang aku buat sebab aku terlepas pandang tapi sikit pun tak masuk otak. ampun bos!! saya hanya ingat nak makan je waktu tu. Ngehngehngeh. 



by the way, thank for those yang bantu aku buat kerja yang first time aku pegang ni. Floor Manager? are you kidding me? itu kerja lelaki beb!!! and apa pon yang korang nak cakap aku still bangga dengan diri sendiri sebab aku tahu aku dah buat betul-betul. Terima kasih semua sebab bagi aku experience ni. kalau tak dapat kepercayaan orang dari awal, lupakan lah nak kerja yang sangat memerlukan komitmen ni. ada bunyi macam riak je? ;p 






tak ada gambar ramai-ramai. tapi yang atas ni semua SMF JUNIOR. bakal jadi sekretariat mahasiswa sem hadapan but for me? i rather to choose no for this. rasa belum layak. besar tanggungjawab yang bakal dipikul takut tak terlarat nak bawak. :)



ohhh.. we had a big buddy for lucky draw that night. besar aku weyh. yang menang tu kecik je orangnya. entah macam mana lah dia la  bawak balik. tak sempat nak ushar. Hehehehe.






apa-apa pun, we had a BLAST! thanx semua. saya enjoy malam itu. :))





p/s: kenapalah tak ada lelaki yang kacak bergaya+cool+bajet tampan+jalan ala-ala model jantan malam itu, boleh lah jugak cuci mata. lupa sikit pasal lapar. *kecewa.


okbye!!!