Monday, 16 January 2012

Launching New Section: 3S!



salam,


New Section 3S bermaksud Suriz Sharing Section. tujuan aku melancarkan section ini adalah kerana aku mula merasakan belog aku ini adalah belog sia-sia sahaja. tiada maklumat. korang datang dan pergi dengan tangan kosong. Baca tanpa mendapat apa-apa. jadi inilah dia. Taddaaa!!





korang boleh search apa sahaja topik yang pernah aku bincangkan dalam belog ini. ada dua bahagian. Cara dan Fakta. gigih aku kumpulkan segala mala yang pernah aku buat dan letak dalam satu section. So, kalau current entry aku tak berapa nak menarik perhatian silalah klik apa sahaja tajuk dalam section ini. semoga kita semua memperoleh sesuatu yang berguna. i don't want to create a crap blog. 


ada di sebelah kanan skrin anda. apa sahaja cara dan fakta terbaru yang keluar dari kepala hotak aku, akan ku kumpulkan di section ini. ENJOY! pap pap oley!



bye