Friday, 27 January 2012

Lelaki Muka Bersegi Memang Macho.



salam,


hahaha ! seriously aku memang dari dulu suka lelaki muka segi-segi ni. tidak lah begitu pentagon atau hexagon. tidak. melampau sungguh lagi-lagi yang berbucu tajam. ouch ! bersegi maksud aku adalah yang rahang dia obviously nampak. aku pernah minat orang sebab muka bersegi dia je. itu zaman belum baligh dan tidak mengenal erti cinta tu. hanya memandang paras rupa. hakhakhaktuihh !!






see. maskulin sungguh ! oh siapa tak kenal Ustaz Don. antara pendakwah yang bergaya. ahha, i loikee.. adakah ustaz saya itu cemburu ? Kehkehkeh.oh yelah munzir, anda juga berada dalam list muka bersegi yang saya suka. TAHNIAH TAHNIAH ! :D sila claim hadiah anda esok.




munzir dan emak angkatnya yang ohsem !! ehh.. macam makngah saya lah ! Huehuehue.. 

okbye ! :)