Monday, 6 February 2012

Kawanku Kahwin Lagi : Versi Lelaki.



salam,


sudah sampai seru untuk Abdul Hadi Syamsul Kamar dan pasangan pula membina masjid. seriyus terkejut dengar kabar Hadi kahwin sebab dia bagi jemputan macam tu je. nasib aku tak ada sakit jantung. yelah, lelaki kan, baya aku, muda remaja lagi. Hekhekhek. :)



so, semalam aku dan kawan-kawan pergi wedding Hadi. best, simple, macam jamuan makan je. aku ingat aku kahwin nak buat macam tu jugak. the simpler the better. masing-masing belajar lagi. ikatan untuk halalkan hubungan. kagum sangat dengan diorang. 



jom jamu mata. oh biasalah accident reunion mesti terjadi. ahakx ! tapi kali ni versi ramai kawan dari obersi balik bercuti. India Indon mari.



 kalau korang tak nampak siapa yang mulut paling becok kat situ mata korang ada masalah. Muahahaha !


 Ketua Darjah Tingakatan 1 Saidina Omar dah kahwin. :)


 Kecewa betul aku lelaki-lelaki kacak malaya di zaman kegemilangan persekolahan dulu dah kembang-kembang. Teehee... T___T


 Puan pengantin rilek je tak mekap tebal-tebal. salute ahh !! 





Abaikanlah pengguna tudung bawal kaler ungu yang selebet itu. lama tak pakai tudung bawal. T____T  


aku doakan Encik Hadi dan pasangan bahagia hingga ke akhir hayat. InsyaAllah. 



bye !